Selamat Datang!

Jumlah Orang Datang

Sunday 12 August 2012

Yay! Dapat 1000 Komen

Ala, orang lain dah berpuluh-puluh ribu xkisah, awak tu baru je 1000, nak kisah pula..


Xpelah.. Saya tetap rasa seronok.. Dah lama dah sebenarnya saya tunggu jumlah komen blog saya ni mencecah 1000... Alhamdulillah, hari ni berjaya... Terima kasih kepada anda yang rajin komen my blog ni.. Anda memang best! Ni mereka-mereka yg rajin komen dekat blog biasa2 saya ni...


Rajin-rajinlah lagi komen my blog, ye.. Thanks korang

Saya berasa sangat happy bila ada yang mengomen my entry :-P


4 comments:

Are Zyzah said...

Tahniah ! semakin ramai awak punya pembaca setia ! :D

*KEEP IT UP !

Pecinta pink^^ said...

alhamdulillah ,tahniah:) aisyah rjin komen entry sy jugak..

THE AUTHOR said...

Saya ( angkat tangan) ..pembaca setia blog ini.
Cerita best2.....
Kejap ajer dah 1000...!!! cayok ler

Unknown said...

untungla~~..hehe..tahniahh :D sya pn nak jugak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...